Recenze (19)
Walk the Line (2005)
Na to že to je film o J. Cashovi je tam dosť málo hudby ..škoda..Inak som veľmi spokojná, páči sa mi obsadenie vo filme a celkovo že je to životopisný film.
Šéfové na zabití (2011)
Nikdy by som nepovedala že Colin Farrell sa dá tak zhovadiť ...pardon za výraz....ale taký herec na takú rolu...hmmm ....nič moc...Prekvapila Jennifer ..tá bola skvelá:D jej postava nymfomanky bola naj z celého filmu..
Kocour v botách (2011)
Keďže vybrali moju naj postavičku zo Shreka tak nemám čo zlé povedať...Zasmiala som sa na tom dosť. hudba bola skvelá hlavné pri tanečnom súboji a celkovo to bolo veľmi dobre spravené...miau
Rec 2 (2009)
Jednotku som nevidela a už ani neuvidím....veď som sa skoro pos..la už na začiatku tejto...ešte len vošli do budovy a už tak bolo kopu krvi a črevá po zábradlí ako vianočné girlandy..napätie sa stupňovalo a ja som bola rada že som nechala rozsvietené ....:)desia ma filmy z pohľadu kameramana a celkovo téma posadnutosti ktorá bola v tomto prípade skvelo spracovaná...keď som sa aj chvíľu nebála tak som zas mala nervy na toho kňaza...pri scéne kde diabol prechádza v podobe akéhosi červíka do tej ženskej ma až naplo..nemám čo dodať
Orphan (2009)
Keby som vopred nevedela,že Ester je vlastne dospela žena tak ma to ani nenapadne.Celý film som bola v napätí ako sa to vyústi. Moja psychika dostala zabrať, keďže som strácala nervy pri tom ako manipulovala všetkými okolo seba a dokonca aj psychiatričkou. Pri pohľade na Ester som mala husiu kožu a ešte keď mala na sebe tie hororové šatičky ako vraždiaca bábika...páčilo sa mi,ako tvorcovia ukryli jej psychiku pod jej maľby .....scéna keď jej objekt túžby objavil erotické maľby po stenách celej izby sa mi páčila....a ešte viac keď jej rozkopla sánku jej mamička a zaklincovala to!!!!
30 dní dlouhá noc (2007)
ok pozrela som si to a už nikdy viac....teraz sa už pred spaním pozerám pod posteľ...:D človek aby sa bál zhasnúť svetlo...ale aspoň som sa bála kvalitne!!!!
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Filmový zážitok! Vychutnávala som si to plnými dúškami. Sledovať skvele herecké obsadenie ich hlášky a Samuela L. Jacksona ako cituje úryvok z biblie...parada
10 000 př. n. l. (2008)
najzaujímavejšie boli na tom filme modré oči Evolet
Popelky (2010) (TV film)
No čakala som viac, ale to bola len a len moja chyba ...ale už je to za mnou
Edith Piaf (2007)
Bravo .....aj keď smutný film:(