Recenze (22)
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
Po prvni serii 90%. Vzhledem k tomu, ze ziji jiz nejakou dobu v Birminghamu jsem se na to velmi tesil a predcilo to me ocekavani. Super dialogy, hudba, atmosfera, Cillian dokonce natrenoval Birminghamsky akcent :)
Dobrodružství Poseidonu (1972)
Atmosféra skvělá, námět docela taky, ale moc mě to nechytlo a nevtáhlo. Taková lineární prolézačka převrácenou lodí. A co mi vadilo nejvíc bylo postupné umírání hlavních postav - jakoby si režisér dopředu řekl: "Vy 4 umřete a je jedno jak. Vy 3 někam spadnete a ty, aby to nebylo stejné, zemřeš jen tak!"
Co žere Gilberta Grapea (1993)
Po pár dnech zvyšuju ze 3 hvězd na 4 a to díky Leovi, jehož výkon mám stále před očima. Nebýt něj, je to prostý pěkný film o pár prostých lidech, který nezklamal ani nenadchnul. Díky Leovi však bude vyčnívat.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Jako čtenář knihy bych film asi hodnotil jinak, ale knihu jsem nečetl a hodnotím to jako film. Film vleklý, dlouhý, často nezáživný, přesto všechno velmi epický a krásný, ovšem nic nového pod sluncem.
Čtvrtý druh (2009)
Pro mě v žánru hororu nic nového, ani hraní si na skutečné události a autentické záběry tomu moc nepřidaly. Časté rozdvojení, roztřetění a rozčtvrcení obrazu tomu dokonce ubíralo, upoutávalo pozornost a vytahovalo z děje.
Blade Runner (1982)
Vizuální a zvukové orgie z osmdesátého druhého. Dlouho jsem se na tento fenomén chystal. Čekal jsem, a následně se ujistil, že to není film na shlédnutí v jakékoliv náladě a pro každého. Někomu možná hltání skvělé atmosféry stačit nebude a začne se nudit, neboť dějově se toho ve filmu stalo pramálo. Kdo však nehledá rychlý spád, akci, třesky plesky každou minutu, určitě si tento snímek vychutná.
Vyměřený čas (2011)
...aneb čas už není to jediné, čeho máme všichni stejně. Moje oblíbená Olivia bohužel měla v tomto filmu příliš "málo času" a Justina začínám mít čímdál víc rád. Skvělý film o tom, že chamtivost je nejhorší lidskou vlastností, která je příčinou většiny problémů.
Prokletý ostrov (2010)
Prokletý ostrov je film přesně podle mého gusta. Hutná atmosféra, nepřevídatelnost děje ani hlavního hrdiny a překvapivý, mozek zatěžující závěr. Leonardo se zase předvedl v plné parádě.
Počátek (2010)
Ano je to skvělý film, o tom není pochyb. Ovšem já ve filmech nejvíce oceňuji překvapení a nepředvítalenost. Vše, co jsem od tohoto filmu čekal, jsem dostal. Tam, kam děj směřoval, tam doplul. Žádné překvapení, žádný zvrat. Pouze čisté geniální zobrazení, od kterého jsem ani za 2,5 hodiny neodtrhnul oči.
Antikrist (2009)
Můj první film od Triera a tak jsem se v první části kochal úžasnou kamerou, kdy jsem jako fotograf jen zíral. Od scény s polenem jsem taky zíral, ovšem proto, jak zvráceným se tento film náhle stal. Přesto však nemluvím o zvratu k něčemu špatnému, spíš nečekanému. Trier je opravdu nepředvídatelný. Pro včechny filmové fajnšmekry, kteří chtějí vidět něco, co ještě neviděli, vřele doporučuji.