Recenze (81)
Nesnesitelně lehký život (2010)
Sedmapadesátiletý spratek, kterému má snad každý divák chuť dát pár facek. To měli ostatně udělat rodiče už před spoustou let, možná by pak matka nemusela zažívat takový teror.
Prokletý ostrov (2010)
Tohle je takové barevnější a nudnější Memento. Nebylo to úplně špatné, no, jenže když už člověk vidí pár filmů, kde je v závěru podobná "šokující" pointa, těžko ho to vyvede z míry.
Tajemství života KHM (2010) (TV film)
Že to byl despota a úchylák, vím už dlouho. Přesto mě jeho osoba baví. Musela to být fascinující osobnost, přijít domů ze sledování popravy, zamknout tam svou těhotnou přítelkyni pod nejrůznějšími pohrůžkami a pak se pohroužit do psaní romantických básní. Kdo normální by tohle dokázal?
Země kůlů (2010)
Vůbec to na mě nepůsobilo hororově. Ale ani ne, jako většina podobných filmů, směšně. Naopak se mi při sledování chtělo prakticky pořád brečet. Dlouho na mě nic takhle tíživě nezapůsobilo. Je to hrozně smutný a depresivní film. Akorát Mistr je nejspíš taky nějaký mutant, jelikož vůbec nepotřebuje spát.
Avatar (2009)
Ani nevím, proč to hodnotím tak mírně. Sakra, vždyť to byla akorát předlouhá barvičkatá nuda. Já blbec na to ještě šla do IMAXu a brýle se mi během těch tří hodin skoro vtlačily do lebky. No vážně, vždyť příběh je stokrát omletý a otravně předvídatelný. Jen na vizuální stránku mě něco tak prvoplánového nemá šanci dostat. Obzvlášť když mi avataři přišli tak šerední.
Den trifidů (2009) (TV film)
Na rozdíl od většiny komentujících mi přijde strašná už i knižní předloha. Námět je sice fajn, ale zpracování, včetně nelogického chování postav, mi dost lezlo na nervy. Tudíž jsem od toho žádný zázrak neočekávala. Nicméně to co přišlo, bylo opravdu katastrofální. Dokázali z toho udělat ještě větší slátaninu, než to byla původně. A přiznám se, že jsem to zbaběle nedokoukala.
Děti potřebují čistý vzduch (2009) (TV film)
Možná místy až trochu fanatické a ne vždy pravdivé, ale přesto zajímavé.
I Love You Phillip Morris (2009)
Taková romantika. A že byla mezi dvěma muži, mi ani trochu nevadilo. McGregorovi jsem gayství věřila naprosto, ale Jim Carrey...proč pořád tak přehrává? Ne, nemám ráda jeho komediální role.
Jak Nero zachránil Řím (2009)
Kdoví jak to všechno bylo.
Kdo přežije - Samoa (2009) (série)
Russell!