Recenze (16)
Biomasakr (2023)
Super projekt a zábavný provedení, včetně pár hlubších myšlenek. Bylo by dobrý, kdyby byl film veřejně přístupný třeba za nějaký čas.
Žal žen (2020)
Velice silny dokument, dobre ukazuje vhled do komunit ceskych ekologickych aktivistek a obecne lidi, kteri maji klimaticky zal. Doporucuju si najit nejakou jeho projekci.
Jarek rok jedna (2020) (amatérský film)
Byl jsem na premiéře, takže o to větší zážitek. Moc kvalitní dokument, i bez ohledu na to, že to byl režisérův debut a podle titulků se zdá, že na něm pracoval sám. Film velmi dobře ukazuje vhled do života Jarka, který v životě neměl tolik štěstí jako většina z nás, a jeho první obtížné kroky v dospělosti. Místy je film na mě až moc dojemný, ale vyrovnávají to humornější momenty, hlavně je to ale film, který donutí diváka se zamyslet. Celý film je k dispozici na YouTube.
Expendables: Postradatelní (2010)
Na to sem čekal dlouho, parádní řežba největších akčních hvězd. Naprosto hustý. A dvojka je dokonce ještě lepší. 5*
Podfu(c)k (2000)
O něco lepší než Lock Stock... , ale Brat Pitt neni dobrej cikán. Tayron je největší BOREC.
Sbal prachy a vypadni (1998)
Tohle jsem potřeboval, tak skvělý a vtipný film jsem dlouho neviděl. Myslim že je lepší než podfu(c)k. Skvělý Statham, Jones a Ritchie.
Tyranosaurus: Zhouba Aztéků (2007)
vážně zkvjelí film :-)
Futbaloví chuligáni (2007) (seriál)
nemám fotbal rád, nemám rád dokumenty o fotbalu, nemám rád fotbalové fanoušky, tohle je blbost => 0%
Top Gear 2010 (2002) (pořad)
není co dodat - 100%
menZONE (2012) (pořad)
hustý, trefný, vtipný, šokující, cool = Prostě boží - 101%