Recenze (36)
Lovec trolů (2010)
fuj... severoeurópske sklamanie!!! Žánrový guláš...
Vymletý (2019)
...??? Nech sa tvári žánrové spracovanie ako chce, ale charaketrovy "smrad" hlavnych postav, rasovy opis "bieleho" nasilia, to je skutočný odpad!
Bratrstvo pěti (2020)
Pateticka snaha o kultovku s dejovym klise, prizemne spracovanie akcnych aj dejovych scen. Pomylene vrstveny film, velky problem dopozerat na jednu dobu.
Země (2021)
pre mna pateticke az gýčové zobrazenie samoty ako liek na zivotne utrapy... Obraz neschopneho jedinca v nedotknutej krajine, ktory si lyze rany...
Na veliké řece (1977)
Divný film...
Poslední výstřel (2021)
spracovanie na urovni serialu... Liam sa snazi, ale kopirvanie Clinta je ocividne, ci uz pribehom, spracovanim a charaketrom postavy...
Potulný samuraj Kenšin: Konec (2021)
z charakterneho animaku - divny film... Postupy originalu nesadia na hranu verziu, cele to posobi divno -pateticky strapatí hrdinovia na estrogene s basovym hlasom a dlhym vlasom...
Válka zítřka (2021)
dopozeral...pri strielackach som brblal, zaver-pointu som po 2 dnoch zabudol, no teda ne ni o com...
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Zack...ci drbe... totok ma kukat dospely clovek?
Tiché místo: Část II (2020)
jednicka bola lepsaaaa... tesim sa teda na 3ku... a 4ku...