Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Komedie
  • Animovaný
  • Dokumentární
  • Krátkometrážní

Recenze (58)

plakát

Kovy řeší dějiny (2020) (TV film) odpad!

Kovy se prošel po ČR a zjistil, že studenty nebaví dějepis a bojí se mluvit s učiteli. Proto se obrací na ministra. Mohl by se třeba nejdřív zamyslet, co jsou to moderní dějiny a jak jsou obsáhlé, ale nad tím se nezamyslí nikdo. Jak takové nedostudované jelito dělající videa jako Pošťák Prd může řešit dějiny?

plakát

Víno nás spojuje (2017) 

Cédrica Klapische mám rád hlavně za film Paříž (2008) a doufal jsem, že tohle bude další jeho skvělý film. Bohužel byla očekávání asi moc vysoká. Místo dobrého filmu jen rozvláčné mlžení plné tak strašně ohraných klišé. Chtěl jsem dát alespoň 3 *, ale vážně to nešlo. Jedna za herecké obsazení a druhá za duo Dury a Minck, kteří vytvořili skvělou hudbu, stejně jako pro Paříž. Tahle spolupráce se Klapischovi vyplatila, protože hudba je jediná věc, která ve filmu za něco stojí.

plakát

Tvář vody (2017) 

Pokud se vám líbil Faunův labyrint, určitě si zamilujete i The Shape of Water. Je to tak trochu jiná pohádka Kráska a zvíře nebo Malá mořská víla...jen místy trochu brutálnější. Filmu akorát ubírá to, že del Toro použil velice podobné schéma jako ve Faunově labyrintu, takže co by mělo být překvapením bohužel není.

plakát

Viktorie a Abdul (2017) 

Další nudný biografický film, který nepřináší nic nového ani zajímavého. Prostě to, na co jdete v neděli odpoledne do kina, protože už nudou absolutně nevíte co by a nechce se vám nad ničím myslet. Jediné, za co ten film stojí, je herecký výkon Judi Dench. Tahle role jí opravdu sedla.

plakát

Ex Libris: knihovny New Yorku (2017) 

Řemeslně opravdu perfektně zvládnutý dokument. Ale 3 hodiny?! Vážně?! Po konci filmu jsem si chtěl koupit letenku do New Yorku a vypálit všechny knihovny, které v tom filmu byly...a to mám knihy rád.

plakát

Pohádky pro Emu (2016) 

Mohl to být krásný, milý a opravdu dojemný film, s krásným soundtrackem, ale ne. Museli ho prostě zkazit tak příšerně okatým product placementem, až se mi z toho udělalo zle. Opravdu si tvůrci filmu myslí, že přidají filmu na popularitě, když dají do pozadí zprávy o uprchlické krizi, vážně?!

plakát

Táta nebo máma (2015) 

Po poměrně vydařeném traileru následovalo poměrně velké zklamání. Po Co jsme komu udělali? nastupuje ve Francii i jinde poměrně kontroverzní film. Tady už ale tvůrci šli poměrně přes čáru. Přiotrávení dětí, fyzické násilí páchané na ženách i dětech,... to není k smíchu, ale spíš k pláči. Ve Válce Roseových byl černý humor taky někdy poněkud ponurý, ale pořád se držel určitých hranic. Tady je černý humor až příliš černým a přestává být i vtipným. Navíc dynamická kamera byla v některých místech až příliš rychlá a přerámování dost zmatené. Prostě jedno velké zklamání, na které si asi budeme muset u francouzského komerčního filmu prostě zvyknout.

plakát

Pan Bezchybný (2014) 

Když jsem viděl trailer, myslel jsem si, že půjdu na francouzskou kopii The Words. Příjemným překvapením je, že kopie The Words, to není. Možná trochu bohužel. Film se zdá, jako by někdo vzal kuchařku Jak natočit thriller, vzal jednotlivé prvky a náhodně je pospojoval dohromady a doufal, že to všechno dohromady bude fungovat. Ale ouha, ono to nefunguje. Některé scény vyvolávají spíš smích než děs a práce hudby s filmem je taky prapodivná. Patří ta hudba opravdu k tomu filmu?

plakát

Tři bratři (2014) 

Jestli čeští filmoví tvůrci něco umí, tak jsou to pohádky. Trochu jsem měl obavy z Červené karkulky, ale nakonec mě spíš znepokojilo 12 měsíčků a to ne tak ztvárněním, jako spíš hudebním doprovodem. Uhlíř a Svěrák jsou skvělá kombinace, ale přece jen to sem tam trochu ujelo. Myslím si, že směřování špatným směrem má za vinu především hlavní partner NOVA, z jejichž produkce nikdy nic moc dobrého nevzešlo. Ale i tak, dobrá práce. Jsem hlavně rád, že jsme se už konečně naučili používat moderní technologie a nevzniká nám matlanice jako Saxána a Lexikon kouzel.

plakát

Cesta ven (2014) 

Jestli je tohle nejlepší český film za loňský rok, pak je na tom česká kinematografie velice, ale velice špatně. Příběh, který vede odnikud nikam, velice slabá kamera i střih. Celou dobu se snažím najít odpověď na otázku, proč? Co tím chtěl proboha autor říct? Člověk se snaží celou věc si nějak přiblížit, identifikovat se s hrdiny, ale nemá se absolutně čeho chytit. Jediný důvod, proč jedna hvězda a ne odpad! je odvaha přijít s takovýmto tématem v této době a nedosahuje to "kvality" Bastardů všeobecného patlala Magnuska.