Recenze (147)
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Na počátku stála jedna velká anarchie v gastronomii, na konci už byla osvěta pro polovinu národa. Díky lidem jako je Vaněk a Pohlreich má naše pohostinství alespoň nějakou úroveň a lidé se začali domáhat svých práv.
Mafiáni (2015) (seriál)
Tak to my se s těmi ekonomickými podvody a pár vraždami nemůžeme se slováky vůbec rovnat - tam se vyhazovaly do vzduchu auta za bílého dne a mafiáni si vyřizovali mezi sebou účty přímo ve špitále. O samotných mafiánech je řečeno příliš málo. Co se týče způsobu výkladu, tak by se jistě našly nějaké výtky, ale tady především hodnotím ten informativní charakter.
Život je hra - Skrýt smradlavé ponožky (2018) (epizoda)
Dostala pecku přímo na vypínač.
Ve jménu vlasti - Jakože neschopná (2018) (epizoda)
Krásná ukázka toho, jak dokážou Fake News zfanatizovat bandu vidláků. Nejsmutnější na tom všem je, že tohle už není jen námětem pro americké seriály, ale je to součást reality. TOP epizoda. Sedmá řada nemá žádný pomalý rozjezd jak tomu bývalo v minulosti, ale jde se rovnou na věc. a má to grády.
Ve jménu vlasti - Série 7 (2018) (série)
Další skvělá sezóna, která mapuje aktuální dění ve společnosti - nyní jsou to fake news.
Hospoda (1996) (seriál)
Tohle je pro mě kult. Super scénář a hlavně hlášky Petra Nárožného. Zajímalo by mě co všechno bylo ve scénáři a do jaké míry Petr Nárožný improvizoval. Seriál znám nazpaměť, přesto se ho nikdy nedokážu nabažit. Pravidelně sleduju každé léto a příjemně se u něj stále zasměju a odreaguju. Pro mě osobně nejlepší porevoluční seriál.
Westworld (2016) (seriál)
Musím vyzdvihnout taký skvělý dabing. Po hoooodně dlouhé době sleduji seriál s dabingem a působí to na mne fakt příjemně. Zatím mám za sebou 7 dílů, záhada střídá akci a zatím bez nějakých výtek. To prolínání mezi sci-fi a westernem mě vážně baví.
Fargo - Vlk, koza a zelí (2014) (epizoda)
Epizoda, díky které dám seriálu ještě šanci a pustím se do druhé série. Kvalita jednotlivých dílů zatím jako na houpačce a převládají spíše smíšené pocity.
The Punisher - Nebezpečí nablízku (2017) (epizoda)
Kdo si počká, ten se dočká ..... takovou řežbu jsem čekal hned od úvodu seriálu. Čekání se vyplatilo a seriál začíná splácet moji důvěru.
Apokalypsa První světová válka: Verdun (2015) (TV film)
Francouzi dokumenty prostě umí a jednotlivé série Apokalypsa jsou toho jasným důkazem ....