Oblíbené filmy (10)
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Skvělí EW a LVC. Pěkně zamotaný a dlouhý příběh. Voják vydechnuvší naposled po nabídnuté cigaretě. Díky Sergio.
Tenkrát na Západě (1968)
Fondovy oči. Claudia odcházející z nádraží, kamera se vyhoupne přes střechu a ona kráčí vstříc Západu. Čejen. Jidášovi stačilo o 4970 dolarů míň. Díky Sergio.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Nářez. Nemám co bych vytknul. AS ve vrcholné formě.
Big Lebowski (1998)
Jízda vysočinou (1962)
Báječný zážitek. Méně krvavé, než jsem u Peckinpaha čekal. Jednoduchý a přímočarý příběh, plný nostalgie po mizejícím Západu. Slepice v ohradě s kavkou, či co to bylo. Bráchovo překvapení, po tom co ho ten kluk doběhl. Poslední záběr s jeho ohlédnutím a rozloučením se se vším, co nechává za sebou. Pár pro mě úžasně komponovaných záběrů, kdy jsem musel přehrávání na chvíli zastavit.
Terminátor (1984)
Poprvé jsem to viděl v 80. letech na VHS s jednomužným dabingem. Ani po letech to nemá chybu. Sarah je perfektní.
Útěk (1972)
Mám rád Peckinpaha pro jeho způsob vyprávění, kde Vás náznaky nutí přemýšlet, co se stalo mimo obraz a zároveň jemnými detaily dokrseslujícími příběh, které kdyby nebyly, děj bude fungovat i bez nich. Např. knížka "Sex po padesátce" čouhající z kapsy kalhot hoteliéra skrývajícího se pod stolem, radost zlodějíčka mazlícího se s taškou peněz. Nejdrsnější postava SMQ, kterou jsem viděl. Krásná a drsná AMG.
Frajer Luke (1967)
Jak dostat tatínka do polepšovny (1978)
Viděl jsem mockrát a stále se stejně dobře bavím. Teď se svými dětmi. Celá rodina včetně dědy perfektní.
Páni kluci (1975)
Parádní dětský film. Měl jsem ho rád jako kluk a teď se na něj dívám se svými dětmi. Skvělí JS a JL.