Recenze (7)
Hra o trůny (2011) (seriál)
Nikdy jsem nepochopil, co na tom seriálu všichni vidí. Ke shlédnutí jsem se odhodlal teprve před třemi týdny a od té doby jsem sjížděl nejméně jeden díl za druhým. Škoda, že vychází pouze deset dílů ročně.
Matrix Reloaded (2003)
Nejnáročnější film, který jsem pochopil až po přečtení desítek recenzí. Za stoprocentní jedničkou u mě ztrácí nanejvýš 5%.
Avengers (2012)
Zachránit svět znamená zachránit New York, komu to ale vadí ? To nejlepší od Marvelu + příjemná výměna Ruffala za Nortona.
Simpsonovi ve filmu (2007)
83 minut věcí, které již zazněly v seriálu. Volím Nummer drei !
Movie: The Movie (2012)
2 hvězdy za hrozny
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Pokud bych měl zakázáno masturbovat u videí Sashy Grey, masturbuju u scény kde si zablbne pár zfetovanejch negrů.
Ulice (2005) (seriál)
"Prosím, dáte nám na jídlo"?" Super, už máme na krabičák"! "Tati kdy dostanu kapesný"? Geniální pořad, AKA život v Praze.