Recenze (37)
Dobytí severního pólu (2006) (divadelní záznam)
.......a ty máš krysu, huso! ....
Sekretářka (2002)
Ano....romantika dle mého gusta :-)
Horší než smrt (2007)
Herecký koncert zdrogovaného Alana Tudyka.... Už jen kvůli němu stojí za to film vidět, ač jde o zdánlivě vedlejší roli. Ostatní nadstandartně skvělí. Malé mínus za občasnou očekávatelnost situací.
Mumie se vrací (2001)
Trochu zbytečný počin....tři hvězdy za to, že mám tolik ráda jedničku.
Hele vole, kde mám káru? (2000)
Řekla bych o sobě, že s jistým odporem překousnu všechno ... Ale tohle .... Ano, dokoukala jsem do konce. Ale pocity hnusu a hanby, které se ve mě střídaly, už nechci zažít. Občas tam problesknul nějaký dobrý nápad či potenciál na vtip, ale u toho to bohužel jen zůstalo. Ani jednu hvězdu nemůžu dát, sic by mi upadl zahanbením prst.
Betonová zahrada (1993)
Ten šutr, který jsem cítila po zhlédnutí, budu mít asi v břiše ještě hodně dlouho. Mrazivé a dojemné zároveň. Kdykoliv se na scéně objeví Charlotte Gainsbourg, cítím zvláštní posvátnou úctu a respekt, věřím ji každé slovo, každý pohyb.
Černá labuť (2010)
Nevím, čím to je, ale zdaleka na mě Černá labuť nezapůsobila tak, jako na většinu lidí z mého okolí. Herecké výkony super, efekty super, kamera super. Ale ... Hororové prvky se u mě minuly účinkem, což je s podivem, jelikož mě vyděsí i výstřel špuntu z šampaňského. Za další, co se týče dějové linie, se pro mě film ubíral takovým zvláštním neuceleným směrem. Mám ráda náhlý a netušený zvraty,ale tohle na mě bylo lehce přeplácaný různými nápady, které tu už byly. Kvalitní a půvabný film, ale rozhodně nic, z čeho bych tejden nespala.