Recenze (210)
Hvězdná pěchota 2: Hrdinové Federace (2004)
Proti jednicce vazne hruza. Kdyz jsem byla ve 3/4 filmu, tak jsem mela v planu dat "odpad!", ale pak diky (doslova) par peknym hlaskam a scenam davam 1 *. Pro me to byla ztrata casu...
Chicago (2002)
skoro 2 hodiny nudy, 2 hvezdicky za 2 dobry pisnicky, ... diky tomuhle filmu jsem ziskala averzi na Renee, jak tu ctu komentare, spousta lidi srovnava tohle a Moulin Rouge, tohle ma mozna vetsi myslenku, ale je to o to vetsi nuda... Muzikal je hlavne o hudbe, o pribeh az v druhe rade => davam prednost lepci hudbe, jukam na Moulin =))) a jak to mohlo dostat takejch Oskaru vaaaaaazne nechapu.... asi naky halusky...
Ivanhoe (1997) (seriál)
Teda, Walter Scott se musi obracet v hrobe, protoze tohle ma spolecneho se skvelou knihou jenom jmena..nic vic. Bohuzel - nebo mozna bohudik.
Ivanhoe (1982) (TV film)
Nebylo moc filmu, kde bych byla spokojena s adaptaci knizni predlohy. Ovsem tohle je dokonce muj oblibeny. Samozrejme to nedosahuje kvality knihy, ale uznejte, ze kdyz mi ve velice zdarile adaptaci me oblibene knihy hraje meho nejoblibenejsiho knizniho hrdinu jeden z mych nejoblibenejsich hercu...nemuzu nedat ***** =)
Jak ukrást Dagmaru (2001)
spon ze to melo "jenom" 75 minut... (ale i tech bylo presprilis)
Jay a mlčenlivý Bob vrací úder (2001)
Takova idealni kravinka na usnuti =) clovek se zasmeje nad parodii, zasmeje se nad hlaskama, pozastavi se nad blbosti a nad nekterejma scenama...a pak v klidu usne nez to dokouka do konce =)))
Jeden a půl policajta (1993)
k tomuhle filmu mam osobni odpor..je mi lito...a navic stejne by ode mne vic jak 1 hvezdu nedostal...
Jeho fotr, to je lotr! (2004)
Rozhodne lepsi nez prvni dil, vyborne jsem se bavila, kdykoli bych na to jukla znova =) sice misty trapny, ale tak co, to k tomu patri =)))
Ještě žiju s věšákem, plácačkou a čepicí (2006)
Jako divadlo v podani souboru Divadla v Dlouhe je to naprosto uchvatny... tak jsem zvedava na film =)
Jezerní královna (1998)
Já mám pohádky moc ráda, ale tahle se mi nelíbila vůbec vůbec =( Dvě hvězdy si ale asi zaslouží...