Recenze (157)
Spláchnutej (2006)
Milé, nápadité, svieže dielko... Tu a tam sa mihla zlá žaba, tu a tam dobrá myška, sem tam nám do toho zaspievali nadmieru talentované slimáčiky, ktorým by aj samotný Božský Kája závidel (a božská Helenka taky - a né, že nééé)... Animovaný príbeh o tom, že jedno nevinné spláchnutie Vám môže zmeniť život... Ja odporúčam splachovať vždy a všade za každých okoností... Toľko moje ponaučenie z príbeha!
Kat (2004)
Moje guilty pleasure sú práve takéto prachsprosté akčné blbôstky, musím poznamenať, že som sa bavila celú stopáž filmu a navyše som vzhliadla niekoľko krát odhalenú hruď Thomasa Janea, čo viac si môžem želať? :)Táto béčková akcia má rozhodne dačo do seba, takže nemienim sa tu hrať na ostrého kritika, pre mňa to je akčná oddychovka ako sa patrí. Okrem iného chválim výber hercov. Tento film má svoju charizmu :)
Krvavé ulice (2009)
Vskutku dementný dej, herci za "zenitom" a kamera z ktorej Vás akurát tak rozbolia oči. Tak sa dá charakterizovať tento filmíček, za ktorý by ste ani 50 centov nedali. Ale už som videla väčšie hrúzy na plátne. Budem veľkorysá a tie dve hviezdice tomu udelím.
Zmenáreň (2007) (pořad)
Zo zanedbanej šedej myšky hviezda, mňa to fascinuje....
Texaský masakr motorovou pilou: Počátek (2006)
Okrem úchyláckeho samoúčelného násilia a nechutností Vám tento film nič iné nedá. Hollywoodsky pľuvanec na jedno použitie.
Samec (2009)
Také "skoro" porno so žabou na konci :)
Hledá se Nemo (2003)
Milujem animáky a tento je jeden z TOP.... Stále plávať, stále plávať :)
Karate Kid (2010)
A je to tu. Na vlastné zrakové receptory som sa presvedčila, že sa herecký talent v rodine Smithovcov dedí. Nie je to snímka, nad ktorou by intelektuálne založený divák jasal blahom. Ale pre nenáročného diváka, ktorý sa chce odreagovať od problémov všedných dní, ale hlavne pre deti je tento film zárukou zábavy a oddychu. Junior Smith sa úlohy žiaka Kung Fu (nie je to Karate ako sľuboval názov, ale nevadí) zhostil viac než dobre, no predovšetkým zažiaril Jackie Chan (Čínsky boh srandy, ako by povedala moja mama) ako jeho učiteľ. Snímka mala myšlienku, bola spracovaná pekne, bavila ma a nebyť príliš zdĺhavého a trochu nudného rozjazdu dostal by plný počet.
Vysvobození (1972)
Drsný boj o prežitie, perfektne natočený, perfektne zahraný.
Manuela (1991) (seriál)
Z oviazanej Izabely Gererovej Salinasovej vždy išla bezprízorná hrúza :D