Recenze (157)
Jay a mlčenlivý Bob vrací úder (2001)
Sa normálne bojím dačo zlé napísať o tomto filme, že by ma Jay a Bob prišli zmastiť jak žito :)
Bezmocná (1995)
Je to síce blbina jak hrom, ale neviem prečo, vydržala som to pozerať celé :D Svojim spôsobom som sa celkom aj bavila.
Vnitřní vesmír (1987)
Svižne odsýpajúca sympatická snímka s prvkami scifi okorenená tým správnym humorom, ktorý mi šmakuje, takže nemám čo vytknúť. Výborná rodinná podívaná.
Cern: továrna na absolutno (2010) (studentský film)
Vo fyzike som síce úplný laik (alebo neznaboh, to je asi lepší výraz), ale dokument ma bavil, smekám pred všetkými vedcami a ich múdrymi hlavami :)
Cestování červí dírou s Morganem Freemanem (2010) (seriál)
Pre všetkých, ktorých fascinuje svet, vesmír a veda. Pre všetkých, ktorí sa zamýšľajú, ako to všetko je. Pre všetkých, ktorí majú radi Morgana Freemana. Pre mňa za 5 hviezdičiek :)
Gümüş (2005) (seriál)
1 hviezda za toho blondiaka...
Rambo: První krev (1982)
Tie kecacie časti ma bavili viac (Sly traumatizovaný zážitkami z vojny), ale ani akcia typu "kto z koho" nebola zlá. Ťažké rozhodovanie medzi *** a **** :D
Úsvit mrtvých (2004)
Nemá vady tento filmeček! Perfektná zombie oddychovečka, so sympatickým hereckým osadenstvom a zaujímavým prostredím. Snyder si u mňa týmto filmom šplhol.
Backbeat (1994)
Sympatická snímka popisujúca začiatky slávnych Chrobákov. Dostala sa ku mne číro čírou náhodou, ale neľutujem to.
Vymítač ďábla (1973)
Kvalita, ktorá má čo ponúknuť aj dnešnému divákovi. Perfektné charaktery, skvelá atmosféra a ten koniec vymietania ma naozaj dostal. Takýto žáner filmu mi naozaj šmakuje.