Recenze (294)
Delfín Filip (1996)
pro dě+ti dostačující 60%
Riddick (2013)
solidní běčko, jak má být, a možná i něco navíc. 74%
Vysvobození (1972)
Hrůzně hluboce realné sociální dílo, uvěřitelné. 83%
Poslední samuraj (2003)
Uvěřitelný příběh historie cesty života a samuraijských hodnot. 88%, Tom Cruis je někdy až zbytečně moc v záberu. Jinak tak 95%
Hodiny (2002)
Asi hlubokě , pěkny relax o životě a smrti, ale nijako jsem toto dílo nepochopil, je to knižně podaně filmové. n%
Jmenuju se Earl (2005) (seriál)
Většinou těží z humor urážlivé hlouposti 48%
Zachraňte Willyho 4: Útěk z pirátské zátoky (2010)
Ach ty češi( výtažek z Vás uživatelů) nesnášíte všechny díly Willyho, ale když někdo natočí dobře pojatou" napodobeninu"(což se v běžném životě stáva že jsou věci podobné), hned ji nesmyslně srážíte jakoby hájení předchozích dílů, ach jo( a nemáte asi sociální (dětské ) cítění). 56%
Zachraňte Willyho 3 (1997)
nemáter snad nikdo ( z Vás uživatelů) děti????? 55%
Modrý samet (1986)
Dramatické denní udalosti které se ději na tomto světe s krasnim soudrackem lásky 81%
Propast (1989)
nádhera všemi směry, srdcovka 88=94%