Recenze (50)
Hraběnky (2007) (seriál)
Na tento seriál jsem byla velmi zvědavá. Všude jsem četla, jak to má být něco netradičního, speciálního, odlišného. V dokumentu o natáčení Hraběnek většina tvůrců deklaruje, že hlavní pro ně byla snaha o autenticitu. Ano, autenticita se tomuto seriálu upřít nedá. Už jen pro to, že působí, jako by byl natočen ruční kamerou. A to je dle mého názoru to, na čem seriál padá. Kamera se snaží o všelijaké efekty (viz. bouřka) a sklouzává tak k rychlým přechodům, mnoha střihům...a to bohužel působí velmi amatérsky. Další věcí, která se mi na seriálu nelíbí, je jeho obrovská rozvláčnost, až roztahanost. Scéna, když Krajčo jde po schodech na obecní úřad, trvá nekonečně dlouho, je proložena několika střihy...ale proč?! nevadí mi rozvláčné filmy, pokud se v nich něco děje, pokud má pomalost a rozvláčnost nějaký účel. V Hraběnkách jsem doposud žádný účel neobjevila. První díl seriálu by měl diváky nalákat, strhnout, nabudit na další díly...tady se bohužel tak nestalo. Už jen pro to, že se v té jedné hodině opravdu skoro nic nestalo. Samozřejmě se na seriálu dají najít i pozitiva - herecké výkony, dialogy, které ve většině případů znějí zcela přirozeně... Ale v konečném výsledku 3*. A mrzí mě to, protože jsem se na Hraběnky opravdu dost těšila. Kdy v čr vznikne nějaký opravdu dobrý seriál?
Once (2007)
tolik patosu má cynická duše opravdu nebyla schopná zkousnout...
Pusinky (2007)
ta kamera je úžasná! ale i jiný věci jsou moc fajn... Občas něco trošku nesedělo, nicméně celkově dost vyniká nad českými filmy tohoto roku.
Horákovi (2006) (seriál)
pokud to člověk nebere vážně...tak je to docela legrace :)
Panic je nanic (2006)
šílené herecké výkony, nelogický děj (no jasně, cílem bylo přijít o panenství), umělé dialogy, amatérský střih... ZBYTEČNOST!!
Pytlíkov (2006) (seriál)
Mám ráda animáky, ale tohle...Oceňuji český pokus, ale tohle fakt nevyšlo. Trapnost za trapností, okoukané vtipy... Škoda.
Volver (2006)
z Almodovarových filmů se mi zatím asi líbil nejvíc...
Příšerná tchyně (2005)
Už dvakrát(!!) jsem byla donucena dívat se na tuto příšernou komedii v autobusech Student Agency. Už nikdy víc. Prosím.
Zkrocená hora (2005)
výorný snímek, skvělé herecké výkony, krásné záběry...ale něco tomu chybělo... něco, co by diváka naprosto uchvátilo, vtáhlo do děje. Bohužel.
Choking Hazard (2004)
tak blbý, až je to docela dobrý :) A patraska v latexovým oblečku střílící oživlí mrtvolky...to je prostě žrádlo!