Recenze (696)
Vyproštění 2 (2023)
I dvojka přináší strhující a de facto nepřetržitou akci a pro milovníky akčního žánru je to lahůdka. Mi osobně se moc líbila Golshifteh Farahani, která Chrisovi zdatně sekunduje. 70%
65 (2023)
Vesmířané na Zemi za dob dinosaurů. Zajímavý námět se solidním vizuálem. Jen ten scénář je tak blboučký. Ach jo, přitom začátek byl nadějný, pak to tak nějak utopili. Ale o nějaký velký průser se nejedná, jen zamrzí, že to mohlo být fakt moc dobré. 50%
About Fate (2022)
Příjemná romantika s Emmou, které tyhle role sedí. V rámci žánru solidní nadprůměr, i když některé scény jsou lehce přepálené. Ale bavilo mě to. 60%
Aftersun (2022)
Je mi líto. Možná předčasně, ale po cca. půl hodině jsem to vzdal.
Avatar: The Way of Water (2022)
Avatar 2 je velkolepý filmový spektákl, který je třeba vidět především v kině. Protože tam jednoznačně patří. Je to skutečně parádní podívaná a tři hodiny v kině utečou jako nic. Tedy, pokud poblíž vás nesedí nenažraní, funící a šustící prasopsi. Cameron dále rozvíjí příběh Jacka Sullyho a jeho rodiny v boji proti nebeským nájezdníkům. Z mého pohledu je film celkem rozpolcený. Na jedné straně naprosto opulentní a famózní vizuál a zpracování, na druhé straně téměř totožný děj jako u jedničky. Proto se u mne ten wau efekt už nějak nedostavil. Kinozážitek tedy mohu jen doporučit, první Avatar mě však zasáhl podstatně víc. 85%
Barbar (2022)
Povedená žánrovka, která mě osobně úplně nestrhla, ale určitě má hodně povedených momentů. Jen jsem čekal nějaký ten zajímavější zvrat. První půlka podstatně lepší než druhá, a určitě nejvydařenější a nejděsivější je okolí domu a vlastně celá rozpadlá čtvrť. Ta děsí naprosto spolehlivě. Taky zvuková stránka parádní. 70%
Batman (2022)
Tenhle biják je prostě jízda. Atmosférický Gotham, parádní Pattinson s Kravitz, přesný soundtrack. Možná trochu delší stopáž a taky přístupnost se na filmu dost neblaze projevila. Ale film je to fakt výborný, držel mě bez problémů skoro tři hodiny. Vymakaná kriminálka z Gotham City. 85%
Bullet Train (2022)
Nabušená akční jízda ve které Brad rozjíždí vše, co mu tak jde. Příběh smolaře Berušky a dalších nájemných zabijáků kteří se potkají v rychlovlaku má říz a taky skvěle baví. 80%
Cobra Kai - Série 5 (2022) (série)
Cobra Kai pokračuje, kde ve čtvrté sérii skončil. Neboli Daniel chce zničit dalšího zloducha, Johnnyho imbecilita je už mimořádná a nevěřím, že ve skutečném světě by si o něj nějaká žena opřela kolo, a děcka se furt kvůli něčemu rvou a nesnášejí, pak zase usmiřují. Finální fight je pak už na hranici slušné parodie. Za závěrečný útěk by se nemusel stydět ani Hannibal Lecter. Na velkou část fanoušků to evidentně funguje, takže tahle série bude možná lehce nekonečná. 40%
Elvis (2022)
Parádně natočený životní příběh legendy, kterému nechybí téměř nic. Možná lehce přebývá stopáž, která mohla být kratší, ale jinak top. Je smutnou skutečností, že na opravdové hvězdy se vždy přilepí nějací paraziti. 90% If you're looking for trouble You came to the right place