Recenze (696)
Duna: Část druhá (2024)
Dnes konečně v kině. Duna 2 je kulervoucí audiovizuální zážitek pro všechny pravověrné fanoušky sci-fi. Podobnost s dnešním stavem světa čistě náhodná. Duna rozhodně splnila, co jsem očekával. Plný počet nedávám jen v kontextu s Dennisovým filmem Příchozí, který mě dostal o dost víc. 85%
Mladá dáma (2024)
Tak se nám Millie statečně prohekala až do finále... Pokus o fantasy pohádku zůstává na půl cesty. První půlka zajímavá a vydařená, pak už to kulhá. Jinak prostě Netflix. 50%
Barbie (2023)
Tento film je obrazem doby. Se slzou v oku vzpomínám na skutečné majstrštyky Warnerů jako např. Pán prstenů nebo Matrix. 10%
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Moc nechápu pohled profi i neprofi škarohlídů - kritiků na nového Indyho. James Mangold, John Williams a Harrison Ford nám přinášejí klasické dobrodružství, které výborně zapadá do této filmové série a mě skutečně potěšilo. Jedná se o návrat jak má bejt, včetně klasických honiček bůhvíkde a nechybí ani setkání se starými známými. Phoebe Waller-Bridge je skvělá a k Harrisonovi se určitě coby filmová parťačka a neteř hodí. Uznávám, že Spielberg to v jistých ohledech prostě není, ale mě to moc bavilo a jako rozloučení s legendou jménem Indiana Jones - Harrison Ford je to parádní. 80%
Ještěr (2023)
Parádní krimi se vším všudy. Netflix si může zase jednou připsat fakt dobrý zářez. 75%
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Pro mne se počtvrté už skutečně jedná o kreativně natočenou kravinu. Film nenabízí více než nekonečné souboje a i ty mají potenciál spíše nudit. Zápletka taky nijak neoslní. 40%
Kostlivec (2023)
Výživná porce filmového děsu. Většina z nás má ve skříni nějakého toho kostlivce, nicméně tento je zatraceně skutečný. Zase jednou funkční horor, který má uvěřitelné postavy a dokáže slušně napínat. Solidně dává na frak většině x-tých pokračování kdysi vydařených hororových franšíz jako např. Insidious a další. Pro nadšence žánru jasná volba. 70%
Krev a zlato (2023)
Německý film o náccích? Jo, rozhodně. Překvapivě dobré drama o bandě nácků, které na diváka pomrkává Tarantinovskými motivy. Líbilo. 70%
Malum (2023)
Slušná hororová jízda opuštěnou policejní stanicí s vylekanou policistkou a satanistickým kultem v zádech. Nedostalo mě to do kolen, ale žánrovka je to solidní. 55%
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Nejnovější dobrodružství týmu IMF přinášejí vše, co divák v této sérii očekává. Nabušenou akci, krásné ženy, parádní lokace, dějové zvraty i tradičně výbornou hudbu. Řečeno dvěmi slovy, jedná se o vypiplaný blockbuster 80%