Recenze (754)
Země: Území záhad (2014) (seriál)
chvilkama až cimrmanovsky zábavné, i když autoři to teda mysleli smrtelně vážně
Lidstvo: Příběh o nás všech (2012) (seriál)
Dobrý, ale hodně takový..... no, americký
Princezna a půl království (2019) (TV film)
Konečně důstojná česká pohádka
Smrtihlav (2017)
Film nabitý nesmysly - ty velehory hned za Prahou jsou asi nejlegračnější. Občas povedený vtip českých kulisáků, např. plakát "Stréček Křópal se stal poslancem". Ale jinak fakt hrozná slátanina. Ovšem pro nenáročné západní diváky tohle asi bohatě stačí.
Outsider (1987)
Paláte!!!
Pivní putování (2019) (seriál)
Prrrazdrrroj a Gambrrrinus... Na druhou řadu vemte koktavého moderátora, to bude ještě větší legrrranda
Zamilovaný Shakespeare (1998)
Veselé...
První člověk (2017) (TV film)
Začíná to před 25 miliony lety, kdy se z opic vydělili lidoopi, postupně se zastavujeme v tlupách jako Pierolapithecus nebo Sahelanthropus a pomalu se blížíme k prvnímu Homo sapiens. Všichni ti lidoopi se trochu legračně pohybují, ale uznávám, že napodobit originál musí být sakra těžký.
Star Trek: Do temnoty (2013)
Nebylo to vůbec špatné, jenže Chris Pine má charizma asi jako Bohuslav Sobotka...
To si piš, je to myš! (2013) (seriál)
Ježiš, to jsou tak vošklivý loutky