Recenze (96)
Sloužíme lidu (2001) (TV film)
máš pravdu,ale Pavel Dostál byl fajn
Rok pražským arcibiskupem (2011) (TV film)
Nic proti katolické církvi,ale Duka je mi nesympatický už jen proto,jak je vypasený
Legenda o "1900" (1998)
krásný a dojemný film,jehož název mě dlouho odpuzoval
Parchanti (2010)
nevím,ale připadají my tyhle filmy,i když na co koukat je,na jedno brdo
Dobyvatelé sedmi moří (1953)
ano je to starý film z mnohými nedostatky,ovšem z dnešního pohledu,ale takové se točily a mě oddechově pobaví i dnes
Sokolí oko (1994) (seriál)
asi je to tím,že se dnes málo čte a mlaďochy už takové věci nebaví, jó já Coopera četl
Uličnice (1936)
Ferbasová vždy piští, přehrává, nic pro mé uši
Zítra se bude tančit všude (1952)
taková byla doba,navíc pár let po válce,to dnes jeden těžko chápe
Odsouzeni zemřít (2006)
tak dějí se někdy věci,zvláště takovým trubkám
Lásce na stopě (2001)
ovšem hudba,tedy kytara, je zde víc než milá