Recenze (96)
Bohemian Rhapsody (2018)
Jako Queen bez Mercuryho...Vykastrovaná, lesknoucí se nuda.
Warlock (1989)
Lehce bizarní kombinace Terminátora a Highlandera. Je to docela zábavnej nesmysl.
David (2015)
Spíše takové filmové cvičeníčko tvůrců s vynikajícím Ondřejem Pavelkou ve vedlejší roli (ostatní herci také velice solidní). Těším se, co předvedou příště, sestava s velkým potenciálem.
První člověk (2018)
Nolan s Malickem natočili životopis Armstronga ? Ne, jen další parádní zářez Damiena Chazella.
Utøya, 22. července (2018)
Důležitý film, autenticita skvěle funguje i přes chabý dramatický oblouk. Těžko se mi představuje, jak ho tam lépe zakomponovat, tudíž ho jsem schopen akceptovat, jinak bychom pravděpodobně sledovali 72 minut dítě ležící v křoví nebo skrčené pod převisem. Hlavní je, že se tím otevírají dveře k prožití tohoto nedávného hororu, který nepochopitelným způsobem ze společnosti vyšuměl. To je to, proč je třeba takové filmy točit. Když kolektivní paměť selhává, musí nám ji správní jedinci osvěžit.
1941 (1979)
Spielbergův epileptický záchvat
Pátek třináctého 6: Jason žije (1986)
S velkým náskokem nejlepší díl série.
Nikdy nejsme sami (2016)
viz xxmartinxx
Pásky z Nagana (2018)
Pro fanoušky hokeje a sportu obecně koncentrovaná dávka emocí, pro ostatní snad přiblížení společenského významu nejen Nagana. Jsem si jistý, že to bude fungovat i na obyvatele jiných končin téhle planety, než je ČR. Skvělá práce.
Suburbicon: Temné předměstí (2017)
Hodně povrchní variace na Coenovky (oni s tím mají něco společného ? achjo), říznutá maloměstskou satirou á la Stepfordské paničky. Kvalitně zahraný průměr, ale v jednom roce s Get Outem Jordana Peeleho ještě zapomenutelnejší, než by to bylo normálně.