Recenze (355)
Lucy (2014)
Film mě pomaličku, ale jistě připravoval na konečné nadšení.
Delikventi (1989)
To by člověk nevěřil, co se dělo ve "svobodné a demokratické" zemi koncem padesátých let.
Amerika na pokračování (2011) (seriál)
Tento čtyřdílný dokument popisuje, jak seriály zvláště v Americe ovlivňují životy obyčejných lidí (diváků).
22 Jump Street (2014)
Film pro facebookovou generaci s vylízanými mozky. Těm se tato zhovadilost bude určitě líbit.
Víc než zákon (2014)
Kurde, zlomené zápěstí a děvče šplhá po těch skalách jak zamlada.
Stanice číslo 76 (2014)
To si pár lidí dá valium, podpoří to hulením trávy, v tom stavu sepíší scénář a natočí toto "skvělé" dílo. Po vystřízlivění zjistí, že je to nebetyčná koko..na a dají to na pár festivalů,aby dílko vypadalo jako vysoce umělecké. To je tak asi vše, co bych k tomu měl.
Ten třetí (2013)
Tady si někdo hrál na velké umění, ale mě tím nechytil.
Svatba aneb Setkání romského druhu (2013)
Neobjektivní dokument pokud je zakázáno filmovat o těch "druhých" Romech, kteří své "návyky" chtěli uplatnit i na Novém Zélandě a byli ze země vyhoštěni. Taky nechápu, jak se natáčí 50 min. dokument 7 let, to muselo být stříhání.
Taxi Brooklyn (2014) (seriál)
Atˇ si říká každý co chce, mě se těch 12. dílů první série líbilo.
Noc na Zemi (1991)
3 * a to jsem přivřel obě oči. Víc ani ránu.