Poslední recenze (11)
Máme tu ducha (2023)
Po dlouhé době docela příjemný rodinný film. Dokonce kdybych porovnával jen s filmy téhle kategorie z poseldních 10 let, tak by to byly docelá silné 4 hvězdy. Na rodinný film má docela kvalitní vizuální efekty a přidává i jednu akční sekvenci, kterou by mohl závidět kdejaký tuctovější akční film. Další co v dnešní době potěší, a co je posledně bohužel vzácnost, je, že i když je film obsazen podle poslední módy na různorodost, tak to zůstavá jen u obsazení, ale ve scénaří se již tato politická linka nevyskytuje. Místo toho se je vidět snaha, aby se postavy nevznášely ve vakuu, ale byly spíše definovány svou minulostí a životními zkušenostmi, které nejsou přímo zmíněný, ale lze jen vycítit z náznaků a chování postav. Co dodat, na rodinný film z dílny Netflixu, je to překvapivě doře napsané.
Thor: Temný svět (2013)
Dlouho jsem váhal nad hodnocení, ale nakonec mi to nedalo. Jasně zákony fyziky a logiky do sci-fi a fantasy moc nepatří, ale nic se nemá přehánět. Efekty jsou slušné na úrovni Hvězdných Válek III, ale co mi strašně vadilo, byla absolutní absence logických návazností. Dokonce byly scény, kde jsem ani neměl tušení, odkud se tam najednou všichni vzali, co to mají v ruce a proč tak blbnou a lítají kolem. Jakoby někdo film zkrátil o hodinu náhodným vystřihováním scén.
Přežijí jen milenci (2013)
Teslův elektrický generátor ze vzduchu, analogová elektronková televize napojena na notebook, perfektní hudba, skvělá atmosféra. Prostě skvělý film. Jo a jsou tam i upíři, ale ne ti bezpohlavní, ale praví krev pijící, s depresí, nenávistí, láskou, strachem z moderního světa. Je to vlastně kritika lidstva. Kam směřujeme? Kde jsme? Rozvíjíme se? Nebo směřujeme do záhuby?