Poslední recenze (8)
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Něco takového jsem u filmu již dlouho nezažil. Šel jsem na tento film s minimálním očekáváním, i když jsem hype malinko cítil. A co jsem dostal byla rána do ksichtu. Už ani nevím jaká je to doba, kdy jsem měl naposledy husí kůži u tolika scén ve filmu. Neuvěřitelné vizuály, zajímavé zvraty a máme tu konečně nový film, který se dokáže přiblížit původní trilogii. Jediná malinká věc, co bych filmu vytknul je, že ke konci už to bylo malinko táhlé, ale zase chápu, že zaobalit tolik dějových linek k smysluplnému konci chce čas. Byly chvíle, kdy jsem se o hrdiny opravdu bál, což se mi u blockbusterů většinou nestává. Jakožto dlouholetý SW fanoušek jsem byl velice mile překvapen a určitě tento film navštívím ještě jednou v kině :)
Velký Gatsby (2013)
Ze začátku jsem si myslel, že půjde o klasický romantický doják o nehynoucí lásce. Ovšem v tomhle mě tenhle film příjemně překvapil. Zápletka není tolik originální, ale rozuzlení to bohatě vynahrazuje. Spojte si to s mistrovským podáním DiCapria v hlavní roli rozpolceného mladého milionáře okouzlenho láskou, podtrhnuté nádherným soundtrackem a vznikne vám Velký Gatsby.
Zahrada slov (2013)
Makoto Shinkai opět předvedl jak dokáže dělat romanci. Neobvyklá zápletka podtržená dokonalým soundtrackem a úžasnou animací. Některé scény byly graficky až dechberoucí. Příběhu napomáhá jeho krátkost a proto se nikdy nenudíte. Nakonec mě odzbrojilo neočekávané zakončení ze kterého jsem měl na krajíčku. Jednoduše další mistrovské dílo... 10/10