Recenze (210)
Zakleté pírko (2019)
Zdeněk Troška už dávno neumí a Lukáš Pavlásek co se stal slavným mě pěkně....irituje. Trapnost nad trapnost....
Zločin v Polné (2016) (TV film)
Jestli někdy někdo bude točit životopis o Masarykovi,do role jedině Roden!
Zloděj životů (2004)
Původně jsem zvažoval hvězdičky 3,ale za to závěrečný finále...fakt sorry,to ne...
Zlom (2019)
Pro mě jako zarytého ateistu moc pánbíčkářské,ale jinak velmi dobré.
Zmizení (2013)
Asi jsem neměl zrovna nejlepší náladu. Asi vůči dabingu.
Zpívání v dešti (1952)
Naprosto geniální dílo. Geniální,neuvěřitelně dlouhá taneční čísla,častokrát bez jediného střihu.. Kdyby tu bylo možno dát hvězd šest,dám šest. Kdyby sedm,dám sedm. Pro milovníky filmových muzikálů povinnost shlédnout! Zamiloval jsem se do tohoto filmu. A asi i do Debbie Reynolds. :)
Zůstaň nablízku (2017)
Asi jsem zasažen dokumentem Děti úplňku, který jsem viděl o dva dny dříve...,ale tohle moc jako autismus nevypadalo... nejsem odborník,to opravdu ne. Jinak příjemné road movie.
Žáby bez jazyka (2020)
Tak tohle je velká schýza...
Životní trefa (2022)
Po dlouhý době Adam zahrál.
25. hodina (2002)
Neskutečně neskutečný hláškující film!