Recenze (283)
Kurz manželské touhy (2021)
Příjemná detektivní komedie. Plodková v příšerné paruce, Holub nejde na nervy. Spousta dalších drobných figurek, které vytváří celkově pozitivní dojem z filmu.
Vlčí bouda (1986)
Takový zajímavý počin, kterému divák odpustí, že (ne)herci jsou dost příšerní. Logiku aby pohledal.
Báječný hotel Marigold (2011)
Poněkud schematické, ale díky hvězdnému obsazení příjemné 2 hodiny. Možná jsem se s těmi 4* nechal unést, no a co?
Zátopek (2021)
Nenapadá mě, co Neužil nedokáže zahrát.
Kostnice (1970)
Svérázný dokument mající Švankmajerovu poetiku, ale jinak se jeho dílům zcela vymyká.
Ke štěstí (2022) (pořad)
Není to hloupé, jen prkené a Weingärtnerovi nejsou zrovna sympaťáci, což tomuto formátu neprospívá. Naopak Klaudia by mohla být vycházející hvězdou.
Eso es (1982)
Je to hodně crazy. Série absurdních situací začíná hned první scénou. Vrcholí milostnou zápletkou s freulein Hitler.
Princ Mamánek (2022)
Tahle pohádka je 15+ To by se mělo vědět, než na ni půjdete s mladším dítětem.
Až vyjde měsíc (2012)
tohle je přesně ten film, který osciluje mezi odpadem a 4*, pokud se trefí do nálady. trefil se.
Oktopus (2023) (seriál)
Mírně kolísavá kvalita jednotlivých dílů, jako celek výrazný nadprůměr žánru.