Recenze (283)
Viditelný svět (2011)
postava nemusí být sympatická, ale měla by být pochopitelná. nejmíň pochopitelná byla blondýna. v 73. minutě je zajímavý záběr na "origami" z pojistek špuntů na sekt a to je asi tak všechno co si budu pamatovat, škoda že tak málo.
RRRrrrr !!! (2004)
Věřím, že si tento film najde svou cílovou skupinu. Myslím, že do ní ani nechci patřit.
Sever (2019) (seriál)
Kdybych věděl jak, dám 70%. Nemělo to úplně spád, ani to nebylo úplně blbé. Závěrečný prvek absurdního dramatu, místo happyendu byl fajn.
Černé vdovy (2019) (seriál)
Bajgar si mě získal. Tohle je sice nejslabší jeho kousek, ale pořád hodně dobrý, škoda té zbytečné délky. Normálně hudbu ve filmu nevnímám, tady ji vnímám hodně a pozitivně, což úplně nevím, jestli je úplně pozitivní pro ten seriál.
Happy End (2017)
snažit se něco pochopit v první hodině filmu je asi zbytečné, scény moc neplynou ani nic neplyne z nich. v druhé polovině to do sebe začne pomalu zapadat, ale pořád je to straaaaašně utahané. skutečně dobrých je cca poslednich 7 minut.
Důvěrný nepřítel (2018)
Takový Orwell po Slovensku. Asi zatoužím po srubu bez vody a elektřiny.
Strážmistr Topinka (2019) (seriál)
když jsem poprvé slyšel, že licenční seriál má mít spin off Stážmistr Topinka, přišlo mně to jako dobrý vtip. Byl to špatný vtip. Proč by nemohla být hlavní postava blbec a policajt k tomu? Jistěže mohla, ale IQ policajta by mělo být nepřímo úměrné počtu gagů. Taky to bylo ve vzácné rovnováze.
Chata na prodej (2018)
tyhle filmy pomáhají lépe snášet, jak hrozná je ta vlastní rodina :-)
Vlk z Královských Vinohrad (2016)
na to, jak to bylo sebestředné vyprávění bez špetky sebeironie, to bylo svěží, zábavné a přiměřeně dlouhé (čti: krátké)
Milosrdné lži (2010)
příliš postav, příliš písniček, příliš minut, příliš bizar