Recenze (65)
Poslední skaut (1991)
Do hlavy, nebo do břicha? 5 hvězdiček, bez keců :)
Agent Bílá krvinka (2001)
Budu předstírat, že ta hraná část tam nebyla...bezva animák a jak už tu někdo psal, tak super náhrada za Byl jednou jeden život.
Hon na myš (1997)
Z nostalgie 4 hvězdičky. Byl to snad první film, na který jsem šel do kiny sám bez rodičů a ta atmosféra mě totálně strhla. S postupem let už bych se u toho asi nesmál tolik jako tehdy, ale tenhle film je prostě srdcovka.
Predátor 2 (1990)
Moc nechápu tak nízká hodnocení. Nedávno jsem zhlídl oba díly a nemůžu se rozhodnout, kterej je lepší. Danny Glover se podle mě vyznamenal a já se u filmu výborně bavil. Řek bych, že s odstupem času, mi přijde dvojka čím dál lepší.
Zakázané království (2008)
Kung fu pohádka, prostě boží oddychovka.
Trhni si! (2006)
Ultragigashit, thank you... donucen byvalkou sledovat tenhle crap... asi i proto je byvala
Pátý element (1997)
Prostě nejlepší, dá se k tomu říct víc. Luc Besson zazářil, Bruce jako vždy výbornej a Mila když říká help, tak bych si střík... Prostě super, vidět desetkrát, nestačí.
Recon 2020: Masakr na planetě Caprini (2004)
Vzhledem k tomu, že jsem to dokoukal a přežil, tak si to tu jednu hvězdičku určitě zaslouží, ale abych pravdu řekl, tak si ten film už moc nepamatuju a ani nechci
Power Fuck (2011)
Neviděl jsem, ale určitě se musím podívat
Power Rangers Turbo (1997) (seriál)
Nemám slov pro tohle znásilnění divácké naivity. Nikdy více, děkuji.