Recenze (35)
Prostřeno! (2010) (pořad)
jak v ČESKU udělat úspěšný pořad? žrádlo + prolézání cizích bytů + možnost (rozvášněné) diskuse na internetových stránkách pořadu = úspěch zaručen!
Glee (2009) (seriál)
Začínala jsem na pěti hvězdičkách a jednom z mých nejoblíbenějších seriálů, to bylo když běžela první (a ještě i druhá) série. V sérii třetí už jsem snížila na hvězdy 4, a série zatím (a doufejme) poslední, tedy čtvrtá, je tak otřesná, že snižuji na 3*. Doufejme, že tvůrci pochopí, že to takhle nejde a nadále v této tragikomické snaze o vyrovnání se začátkům této "šou" pokračovat nebudou... Škoda...
Jsem v kapele (2009) (seriál)
Ano, v porovnání s ostatní "tvorbou" vysílanou na disney channel, je to lehký nadprůměr... tak za to ta jedna hvězda.
A zase jedna Popelka (2008)
Už samotný název "Another Cinderella Story" dává tušit, že se film nebude brát moc vážně... nicméně jako pohádka pro nejměnší, dobrý...
Tohle je Sparta! (2008)
pár vtipných momentů by se našlo... tak za to ta jedna hvězda, jinak dost slabé, místy až stupidní!
Santa má bráchu (2007)
V žánru "americká vánoční komedie" podle mě určitě jeden z těch (nej)lepších :)
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Raději bych se dívala 45 minut do zdi, než na tohle...
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Nenapadá mě slovo, které by vystihlo to, jak je tohle strašně špatné... nejspíš takové ani neexistuje... kdyby byla možnost dát ještě něco horšího než "odpad", neváhám ani sekundu!
Televizní noviny (1994) (pořad)
"Zprávy" na nově u mě skončily, když jsem se jako jednu z hlavních zpráv dne dozvěděla, že ve Švédsku uvízlo koťátko v odpadní rouře... od té doby už nikdy více!
Nesmrtelná teta (1993)
"To se mi nějak ulevilo"... ... ... "To se mi nějak přitížilo"... :) aktuální dodnes (obzvláště pak v českém prostředí, žeee)...