Recenze (19)
Sen o autech pro všechny (2009) (TV film)
Pěkný dokument o pěkných malých autech. Škoda, že už se taková nedělají.
Americký chopper (2003) (pořad)
Na konci každého dílu žasnu jak je možné, že takoví amatéři dokáží vyrobit takovou motorku (s pomocí několika dalších firem). Jednotlivé epizody jsou si hodně podobné - návrh motorky, hádky, termín hoří, krásná motorka na konci. Každopádně příjemná relaxace.
Teta (1987) (seriál)
Poetický příběh s krásnými kulisami i postavami. Víc takových pohádek.
Cesta na tajuplný ostrov 2 (2012)
Barevná pohádka pro děti plná nelogičností.
Kavárna U Noční můry (1992) (seriál)
Na děj tohoto seriálu si pamatuji už jen matně, v české televizi běžel tuším někdy v devadesátých letech. Co mi ale výrazně utkvělo v paměti, je atmosféra kavárny - kavárna se dokonce několikrát objevila i v mých snech. A právě za atmosféru neváhám udělit čtyři hvězdičky.
Bitevní loď (2012)
Jediné, co se mi na tomhle filmu líbilo, byl trailer. Co jsou platné všechny triky, když příběh za moc nestojí.
Terra Nova (2011) (seriál)
Tak už vím, proč vyhynuli dinosauři. Žádný meteorit, to se jen skupinka lidí z budoucnosti vrátila do pravěku a tam je všechny vystříleli. Jinak si nedokáži vysvětlit, že lidé odkázaní na svou vlastní pomoc mohou přežít, když celý den jen pobíhají po buši. Mám rád sci-fi, ale jen takové scifi, které je "reálné". Tedy žádná nadsvětelná rychlost, žádná teplota pod -273,15°C, žádný život v bavlnce bez práce. Scénáristé by si měli přečíst Robinsona Crusoa, aby věděli, jaké to je být odříznut od okolního světa. Nápad dobrý, provedení slabší. Jasně, taky se na pár dílů podívám, neočekávám ale osvícení.
Muži, co zírají na kozy (2009)
Hodně netradiční konspirační teorie.
Bratříčku, kde jsi? (2000)
Trošku nudnější scénář, ale pár hezkých scén se najde. A hlavně písniček, já mám nejraději tu "Man of Constant Sorrow" (viz http://youtu.be/YZtgZ5fHOuU).