Recenze (122)
Belfast (2021)
Kenneth Branagh nedokázal dát srdce ani do svého nejosobnějšího filmu. Když opisoval od A. Cuaróna a jeho Romy, tak nepochopil vůbec nic. Belfast působí hrozně chladně a vykalkulovaně. Jedna z mála fungujících scén (Everlasting Love) je bohužel jak z jiného a o hodně lepšího filmu.
Jabka (2020)
Učíme se žít nebo žijeme od začátku jen podle cizích pravidel? Jaké by to bylo všechno zapomenout a začít znovu? Nad tím vším, ztrátou blízkého a samotou můžete přemýšlet u filmu Apples debutujícího režiséra Christose Nikou, který obkoukal to nejlepší během natáčení filmu The Lobster, aniž by sklouzl k vykrádání. Chladnosti a absurdních situací, tak typických pro Greek New Wave, dostane divák víc než dost. Stejně jako jednu povedenou taneční kreaci, podivnou costume party, kde otázka "Kdo je Batman?" nabývá zcela jiný rozměr a chuť na jablka.
Nic ve zlým (2020)
Když vám přijde, že místo na film koukáte na pestrobarevný patchwork šitý horkou jehlou člověkem s ADD závislým na instagramu a klipech.
Undine (2020)
Po velmi intenzivním a emotivním snímku Tranzit nechává bohužel Christian Petzold svou sladěnou hereckou dvojici (Paula Beer a Franz Rogowski) v lehce telenovelovém zpracování německé pohádky místy šlapat vodu.
Naprostí cizinci (2016)
Konverzační drama, ve kterém mě víc zajímalo co se na stole jí, než co se nad stolem přetřásá.
Going Clear: Scientology and the Prison of Belief (2015)
Tak teď už chápu jak mohl získat film Crash od Paula Haggise Oscara.
Rytíř pohárů (2015)
Lokace, hudba, lokace, hudba. Zbytek je navíc.
Zbrusu Nový zákon (2015)
Zajímavý nápad, ale podobné nešvary jako ve filmu Pan Nikdo. Kopie scény z filmu Cashback jako facka. Z filmu vypadl zákon č. 2238 - Krásná žena musí v tomto filmu skončit s neambiciozním neatraktivním o generaci starším moulou.
Moje ségra má prima bráchu (2014)
Tihle sourozenci by dokonale zapadli do rodiny Pfeffermanů ze seriálu Transparent.
Attila Marcel (2013)
Chomet se u mě asi nezařadí mezi mistry bizarností jako jsou Gondry, Jeunet a Wes Anderson. Těm i v hraném filmu projde kdejaká přitaženost. Chomet má úžasné nápady a představivost, to ano, ale funguje to jen v animaci. Například v Iluzionistovi dokázal vybudovat atmosféru i bez velkého děje a s minimem dialogů. V Attilovi je málo děje, moc dialogů (a to hlavní hrdina nemluví vůbec) a atmosféra chybí.