Recenze (5)
Kandidát (2013)
Konečne poriadny slovenský film! Nie úplne originálna, ale veľmi dobrá kamera a strih a herecký koncert Mareka Majeského. Snáď okrem zvuku nemám filmu čo vytknúť, skvele som sa bavil.
Kameňák 4 (2013)
Skutočne som sa snažil tento film (do)pozerať, ale nedokázal som pozrieť ani 5 minút vkuse. Sto rokov staré pseudovtípky a a neexistujúce herecké výkony tento film pochovávajú veľmi, veľmi hlboko.
Želvy Ninja (2014)
Chlapec vo mne, čo vstával každú nedeľu, aby videl další diel Ninja Korytnačiek ožil a zajasal. Inak píjemná akčná oddychovka, v ktorej mohli dať a predsalen o niečo viac priestoru záporákom a na ktorej ma ako jediná vec fakt iritovalo to, že zo Shreddera spravili Optimusa Prima....
Soudní síň (2008) (pořad)
Neviem, čo viac dodať...
Moje povstanie.sk (2014) (TV film)
Veľmi zaujímavý projekt na ktorý som sa dlho tešil. Kamera a celkové "noir" ladenie ma príjemne prekvapili, avšak celkovo tomu niečo chýbalo a film ako celok nezachráni od 3* ani skvelý posledný príbeh.