Recenze (117)
V Bruggách (2008)
Shoot first. Sightsee later. https://www.youtube.com/watch?v=MUtAueEjuxA
Dravci (1999)
Jedině snad ten soundtrack... http://www.youtube.com/watch?v=vLt98WxrYAw
Zmizení (2013)
Ten konec?!
Dva barbaři (1994)
Pamatuju si, jak jsem se u toho jako mladší vždycky nasmála...teď se na to asi radši dívat ani nebudu, mé hodnocení by pravděpodobně hodně pokleslo :D. (A teda zajímalo by mě, jak tomu někdo mohl dát označení Thriller...)
Krokodýl Dundee 2 (1988)
Všechny tři díly Krokodýla Dundeeho se mi líbí, i když ten poslední je asi nejslabší. Druhý díl mám ze všech nejradši, ale ke všem třem dílům se ráda vracím. Vůbec mi nevadí, že s 4* půjdu trochu proti davu:). I když je jasné, že film nemá žádnou hlubokou myšlenku, není nějak profesionální a blablabla, 4* si zaslouží a jsem ráda, že jsem na tenhle fim narazila!
Yes Man (2008)
Co si mohli odpustit je ta scéna s babkou....fuj. Jinak se mi to líbilo, pobaví a neurazí :).
Banán (2010)
Bananaaaa! Zároveň doporučuji zhlédnout tohle: http://www.youtube.com/watch?v=ZYXTZh8CW4E
Království lesních strážců (2013)
Konec bych si představovala trochu jinak- měla zůstat malá nebo on se měl zvětšit (kdo viděl, chápe)! Ale jinak se mi to líbilo...