Poslední recenze (174)
Duna: Část druhá (2024)
Tady se většina asi opět posrala s tím hodnocením. Další přehypované dílo, kde vítězí forma nad obsahem. A ani ta forma není kulervoucí jak se mnozí snaží namluvit sobě i druhým. Trikově nic co bych už neviděl, zvuk spíše otravný (viděno v TDL sále) a ten střih panečku...Scény na sebe kolikrát nenavazují, s logikou se tvůrci nepárají vůbec. A to se člověk ještě bál zapnout u toho mozek. Herbert by trpěl. Zendaya je neherecké prkno a tlačenka. Chalametovi jsem to nevěřil, kór po vypití těch chcanek a předvádění se před premiérou. Bardem otravnej až na půdu. Walkena to moc nebavilo, připomenul mi Neesona v Epizodě 1. Emocionálně to bylo naprosto prázdný, sterilní. Jak se mi první díl líbil, tak tady jsem jen kroutil hlavou. Ať se raději Villeneuve vrátí ke Zmizení. A srovnávat to se Star Wars či Lotrem? Ale notak. Proberte se.
Avatar: The Way of Water (2022)
Tři hvězdy za audiovizuál. Fakt super, hlavně podmořské scény. Zbytek je ale bída a recyklace Camerona minulosti. Další věc je, že jde o jeden z nejrasističtějších filmů co jsem viděl. Najednou lze točit bez černochů. Aha, vlastně lidstvo je tam vyobrazeno jako banda zmrdů a to tam musí být jen běloši. Když si tedy dali práci s tím, že každý kmen Navi přiřadili k něčemu z našeho světa, tak to samé mohli u lidí viz rybáři mohli být např. Japonci.Ale chápu, že se razí bílá vina. Tohle mě vlastně u toho filmu sralo víc, než samotná recyklace a kazilo to zážitek.
Booba (2014) (seriál)
Proč tu klauni z Čsfd máte, že je to z Ukrajiny, když jde o Rusko-britskou koprodukci?? Už vám z modrožluté taky hrabe? Jinak celkem solidní ptákovina pro nejmenší. Děti to na chvíli zabaví, ale nic jim to nedá.