Recenze (166)
Genesis (2018)
Tohle mě teda nezaujalo. Zbytečně dlouhý a bez smysluplného děje. Bylo tam jen pár zajímavých scén. Čekala jsem teda víc...
Děti úplňku (2017) (TV film)
Jeden z nejsilnejsich dokumentu...
Gieokeui bam (2017)
Tak dokonalý film jsem dlouho neviděla! Jižní Korea prostě nikdy nezklame.
Anthropoid (2016)
Krasne kostymy, skvele herecke vykony a vyborne ladene autenticke prostredi
Bezva ženská na krku (2016)
Opravdu povedená milá romantická oddechovka.
Grimsby (2016)
No to byl poděs. Některé hlášky stály ale za to.
High Strung (2016)
I přes klasický příběh s předvídatelným koncem se mi film líbil pro úžasnou hudbu i taneční choreografie.
La La Land (2016)
Velke zklamani. Par pisnicek bez deje. Jedna hvezda za Ryana Goslinga. Druha hvezda za 1 pisnicku a treti hvezda za docela slusny zaver.
Než jsem tě poznala (2016)
Knížka je samozřejmě lepší!
Planeta nezadaných (2016)
Dokonala romanticka komedie!