Recenze (155)
Bakugan (2007) (seriál)
Pokémoni mi úplne stačili. *odpad!
Kobra 11 (1996) (seriál)
Semir je nesmrteľný!
Komisař Rex (1994) (seriál)
Štyri hviezdičky za štvornového hlavného hrdinu.
Arthur a Minimojové (2006)
:) Pekný film z detských čias. 4*
Jsem v kapele (2009) (seriál)
Tak čo povedať, hudba je fajn, humor je fajn, a nezabudnuteľná hláška ,,To čumíš, co?´´
Lemonade Mouth (2011) (TV film)
Wau, a ešte raz wau. Disney Chanel ma nenormálne prekvapil. Ten dej, tá hudba, iné tváre, no konečne prišli na niečo iné. No čo na záver dodať, Lemonade Mouth je film pre všetkých ľudí, a nielen pre deti. A to sa mi na tomto filme páči - nemá nudné poučenie na konci, žiadny priblblí smiech a najmä skvelá hudba, s ktorou Disney vždy prekvapí. Škoda, že to nemalo taký úspech ako HSM, zaslúžilo by si ho.
Neberte nám princeznu (1981) (TV film)
3* za pesničky
Modré z neba (2008) (pořad)
3 hviezdy za momenty, u ktorých som plakala. :)
Top Star (2011) (pořad)
Začať pozerať sa to ešte dá, dopozerať už nie.
Hviezdna dráha Markízy (2011) (pořad)
Spomienka na staré časy, keď markíza ešte nevysielala také sračky. 3*