Recenze (98)
Braindead - Živí mrtví (1992)
Tento film je třeba brát z té komediální stránky, ale u žádného filmu jsem se snad ještě tolik nenasmál. Paráda. 5*
Tři uprchlíci (1989)
Bože, nechápu proč se ti američani snaží kopírovat originál. Neumíte to, na francouze nemáte. Trapas!
Den mrtvých (1985)
Parádní zombie film, ale třeba ho brát trochu z nadhledem, jinak jsem se vítečně pobavil. Vytkl bych pouze kostýmy zombíků.
Policejní akademie (1984)
Neskutečně přehnaný, nevkusný, nereálný, absurdní vtip. Nedokázal jsem se zasmát jediné scéně. Trapas! Samozřejmě nesmí chybět americká vlajka v každém záběru.
Bláznivá dovolená (1983)
Klasický americký průjem s humorem opravdu jen pro ,,vysoce inteligentní'' američany.
Tajemství hradu v Karpatech (1981)
A to jen díky tómovi, které vypadá přesně jako já
Kulový blesk (1978)
Celkem slabý kousek. Děj o ničem, vtipných scén málo. Naopak ideální obsazení herců a proto jsem čekal, že se více zasměju. Osobně si myslím, že vysoké hodnocení má kvůli ,,hvězdnému'' obsazení. 40%
Drahé tety a já (1974)
Jiří Hrzán, to je tak strašně kýčovito-stupidní herec, že se na něj nemůžu dívat, aniž bych se nasral. Ty jeho opičky, to je na proliskaní. kristova koule!