Poslední recenze (9)
Prázdné místo (2015) (seriál)
Jelikož jsem dočetl knihu, tak jsem si řekl, že se podívám i na tento seriál. Obrovské zklamání. Možná je zde dobrá hudba, hezká krajina a záběry na ni atd.. ale rozdílů mezi seriálem a původní předlohou je tolik, že jsem si to vůbec neužil, možná bych hodnotil jinak, kdybych to nečetl. SPOILER: Nejvíce mně vadilo to, že zde nebyla postava Gavina, že se naprosto zanedbala role Suhkvinder (sebepoškozování, záchrana Robbieho atd…), že Robbie neumřel, a že Krystal umřela tak, jak umřela, a taky Arfův otec nebyl v seriálu takový tyran, nedostal vyhazov… Celkově výš jak 2* ne.
Bohem zapomenuté děti (1986)
Tento film jsem viděl teď po třetí po asi roční pauze a líbil se mi stejně tak, jako na poprvé. Možná je to tím, že k neslyšícím lidem, respektive k těm, kteří umí znakovou řeč, cítím veliký obdiv. Ať už to byla hluchoněmá Japonka z filmu Babel nebo děti z filmu Dogani, prostě mě toto téma baví. A pokud se k tomu přidají perfektní herci a ne úplně blbý scénář s hezkým hudebním doprovodem, tak si nemám na co stěžovat. Super odpočinkový film.
Pořád jsem to já (2014)
Od Richarda Glatzera jsem viděl film The Fluffer, který byl někde mezi odpadem a jednou hvězdičkou, takže mě ani nenapadlo, že se ke Glatzerovi někdy zas vrátím, ale když jsem zjistil, že v jeho filmu hraje Julianne, ještě ke všemu, že se spekuluje o Oscarovi, tak jsem se na tento film musel podívat. Výkon, který zde Julianne podává, je perfektní, hodně přesvědčivý. A mile překvapila i Kristen Stewart. Hodně smutný film, který netlačí na pilu a strašně rychle uběhne. Jediný konec mohl být výraznější, takto jen tak vyšumí do prázdna, v zapomnění… Což ale možná měl být záměr.