Recenze (14)
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
!!! SPOILER ALERT !!! Zase ruský nukleovky. Etě že tu máme par chytrých amerických borců, kteří se s laptopem dostanou za každej firewall. A když to nejde, tak jednoduše proskočí oknem rovnou k serveru. Kristova noho. Mimochodem ta raketa v nesmírně napínavé scéně na konci by se nad americký město rozhodně nedostala. Ani rusko by neopustila. A BMW si taky nekoupím...
Tintinova dobrodružství (2011)
Prvni tretina plna zajimavych detailu, zbytek jen afektovana blaznivina.
Saltová (2010)
je to cele fakt debilni, ale na takove to domaci vykydnuti, kdyz do niceho jineho chut neni.......heh....odpalovani nukleovek ala videohra me dostalo nejvic :)
Halloween (2007)
Tucker and Dale byla upřímnější legrace.
Duna (1984)
Naprosto vadné, směšné a úchylné zneuctění Herbertovy Duny...
Legenda o sovích strážcích (2010)
Hlavnímu hrdinovi jsem měl za jeho bezmeznou lásku k bratrovi chuť utrhnout křídla a nacpat mu je do kloaky. Vizuálně pěkné, nádherné scenérie, krásná výprava, příběh v pohodě. Výchovná pohádka pro děcka. Ale ne pro ta úplně malá, to by přineslo denní můry... Ale snad by bylo lépe, kdyby děcka byla vynechána a tvůrci šli úplně na krev v soubojích i dialozích.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
"Ooooo, má nová přítelkyně nemá ráda můj oblíbený film!!!" "Tede, to je strašné, chceš si o tom promluvit?"
Cesta (2009)
Super atmosféra. Konečně hlavní hrdina nebyl mistr kungfu nebo armádní expert na přežití, ale člověk z lidu...
Terminator Salvation (2009)
Vydělávání na značce. Nic víc v tomhle není.
Věc: Počátek (2011)
Vskutku ostuda a dojení slavného titulu.