Recenze (178)
Gran Torino (2008)
Vynikajúci film. Clint je úplne perfektný.
Dýchání pod vodou (2008) (TV film)
Zaujímavý nemecký film. Dobrých nemeckých filmov je ako šafranu, ale keď ide o psychodrámu, stojí vždy za pozretie. Nie je to však film pre každého. Mne sa páčil. 4*
Sestra (2012)
Celkom dobrý film, hlavne prekvapivý...
Okno naproti (2003)
POMO to vystihol. Začiatok filmu bol super a človek divák by čakal viac. No skrslo to do nejakej mne nezrozumieľnej dejovej frašky. Škoda.
Špína Londýna (2002)
Presne takto funguje Londýn a vlastne celá s....ená Británia... Film presne ukázal podstatu. Zneužiť ľudí a pre prachy všetko. I hate Britain.
Argo (2012)
Nič moc. Ospevovaný Oscarový bluf...
Případy Anniky Bengtzonové - Lifetime (2012) (epizoda)
Vo výpočte dielov sa zabudlo na ešte jeden - Nobels Testamente - Nobelov testament... A hlavná postava sa volá Annika, nie Anikka...
Psanec (2007)
Totálne sklamanie. Slabota. Kamera ako keby to niekto mobilom snímal, roztrasené. Úvod OK, no ale potom béčko. ** fakt iba za snahu. Títo Angličania moc dobrých filmov nemajú, no ale v akčných sa im vôbec nedarí. Škoda času, 100 min. je dosť veľa na takýto prepadák. Na filme bol asi plagát lepší ako všetko ostatné. Hmmmm.
Stockholm East (2011)
Toto je ŠLEHA. Doslova. Presne takéto typy mám neskutočne rád. Poctivá severská kinematografia. Príbeh, atmosféra, hudba, zápletka a rozuzlenie. Contrastic - plne sa s Tebou stotožňujem, najmä názoru na americké sucks. Európska a najmä severská kvalita opäť nesklamala. Ani si neviem spomenúť, či som niekedy videl vyslovene zlý švédsky, nórsky, dánsky, fínsky alebo islandský film. Asi nie...
Případy Anniky Bengtzonové - Rudý vlk (2012) (epizoda)
Ešte Nobelov testament tam chýba v zozname... Ten je tuším úplne prvý.