Recenze (178)
Colette (2013)
Smutnokrásne... Na Schindlerov zoznam to nemá, ale vzhľadom na fakt, že ide o československý film, dávam 4*.
Nemocnice Parkland (2013)
Nic moc. Asi by som si to už nepozrel... Žiaden moment zlomu, žiadna nosná myšlienka, nič, čo by stálo za pozretie...
Otevřené srdce (2012)
Nebolo čo pozerať, čistá nuda, žiaden spád... V polovici som "dopozeral"...
Mazel (2012)
Dáni nesklamali. Pecka!
Psí dny (2001)
Minulý týždeň Import Export, dnes vďaka počinu slovenskej RTVS STV2 toto. I keď staršie, rozhodne toto malo podstatne viac dynamiky. Určite kritika Rakúska a jeho obyvateľov, z ktorých niektorí to určite nemajú v hlave v poriadku. Pozerateľné, i keď bez zmysluplného deja - podobne ako pri Import Export - dielo postráda dej i akúkoľvek logiku.
Jasmíniny slzy (2013)
Ani dráma, ani komédia. Nuda. Tento Woody Allen asi nebude moja šálka kávy, ešte ani jeden jeho film sa mi nejak extra nepáčil. Chyba vo mne ;-) ??
Import/Export (2007)
Zaujímavý naturalisticky poňatý film.
Syrup (2013)
Taká milá oddychovka. Celkom sa to dalo pozrieť. Nuda to určite nebola, skôr príliš dynamické ;-) Film sa mi páčil.
Klip (2012)
Celkom pozerateľné. A to nemyslím explicitné scény (iba)... Cival a Pomo to už povedali, načo sa opakovať? ;-)
Samotáři (2000)
Toto malo ten správny "drive". Perfektné!