Recenze (32)
Colette (2013)
Za mě je to tak na 75%. Protože když si vzpomenu, na to co jsem v poslední době viděl z našich luhů a hájů,musím dát 4*. Solidně obsazený a natočený snímek o utrpení....pro mě to utrpení nebylo ba naopak.Toť vše.Zajímavý koment-hippyman.
Gravitace (2013)
Vizuálně perfektní.Pastva pro oči,super muzika.Na 5 hvězd to ale není,něco tomu chybí.Je to takové, trošku míň kořeněné....
Elysium (2013)
Miluju Blomkampa.Pro sci-fi žánr je momentálně nenahraditelný režisér.....Bravo....
Inspektor Regan (2012)
Za prvé: Tenhle film mě bavil. Za druhé: Je jasně vidět že to není film z emerické produkce,ale to vůbec nevadí.Ba naopak.Za třetí: Nevěřte tomu že je tu podobnost s KOBRA 11(prej podle traileru),protože tu já vyloženě nesnáším....Takže mě z toho vychází solidní akční krimi z anglických ostrovů,za které není třeba se stydět!!! 4*
Konečná (2013)
Źádná převratná záležitost to není.Je to jen akční průměr, ve kterém šerif z malého městečka udělá z FBI totálně neschopné blbce.Na jednohubku je to dobrý :) Ale za Arniho dám * navíc.
Mars útočí! (1996)
Se divím že tohle Burton byl (ne)schopen natočit.Jedna hvězda za herecké obsazení.Jinak by to šlo do odpadu!
Nespoutaný Django (2012)
A pak že je western jako žánr mrtvý.
Let (2012)
Tak dnes jsem mrknul na tento kousek a nebylo to vůbec špatné.Robert Zemeckis určitě nezklamal a natočil solidní drámu.Denzel Washington absolutně perfektní.Na to že je to herec tmavé pleti,tak nevím proč se mi jako actor tak líbí.Asi charizma....70%.
Země bez zákona (2012)
Tak dnes jsem konečně viděl tenhle film,od kterého jsem nic extra nečekal...a ejhle ono to bylo víc než koukatelné.Výborně natočený snímek a Tom Hardy válí ve velkém stylu.Navíc výborný záporák Guy Pearce,který byl slizký jako had! Takže jeden z nejlepších filmů letoška pro mě,minimálně TOP ve svém žánru.A jsem rád že ke konci roku je na co koukat- 80%
Méďa (2012)
Solidní zábava pro nedělní odpoledne.Nic víc,nic míň.60%.