Oblíbené filmy (10)
127 hodin (2010)
Film, který mě velice zaujal, ani chvíli jsem se u něj nenudila. Už podle ukázek jsem na něj těšila a věděla jsem proč. Skvělý zážitek, krásné prostředí filmu a chvilky napětí tento film řadí mezi jedny z mých nejoblíbenějších. Tak dlouho očekávaný konec vás nadšení skoro až rozbrečí.
Drive (2011)
Jak dostat tatínka do polepšovny (1978)
Tenhle film beru jako naprostou českou jedničku. Mohla bych se na něj dívat pořád dokola a nikdy se mi neomrzí. 5* za krásnou přírodu, typický rodinný život a svělý herecký výkon Tomáše Holého.
Zkus mě rozesmát (2011)
Forrest Gump (1994)
Vánoční prázdniny (1989)
Policejní akademie (1984)
1. díl byl nejpovedenější ze všech. Velmi vtipná a oblíbená komedie, u které se zasmějete i po několikátém shlédnutí. Michael Winslow se stal mým oblíbencem!