Recenze (173)
Zmizelá (2014)
Skvělý film - na začátku se bojíte o zmizelou manželku, pak se vše otočí. Drsné, zajímavé, nevšední.
Želvy Ninja (2014)
Přeplácané, neskutečně stupidní a odporující komixu. Film založený na vizuálních efektech a ne na ději. Pro puberťáky asi dobré, ale jinak to nestojí za nic.
Babovřesky (2013)
Původně jsem chtěl dát hodnocení odpad!, ale přece jen jsem se 2 x zasmál. Ale jinak ten film stojí za prd - Kameňák neměl děj, ale měl vtipy; slunce+seno měl děj; tento film nemá ani jedno. Už se těším na druhý díl!
Drsňačky (2013)
I přes nízké hodnocení jsem si film chtěl pustit kvůli hlavním hrdinkám - a ono to bylo lepší, než jsem čekal. Vtipné scény, dialogy, vlastně vtipná komedie s krimi zápletkou. Skvělá zábava.
Gravitace (2013)
Přemýšlím, co je na tom filmu tak převratného a zajímavého - prostě standardní děj v nestandardním prostředí...
Kameňák 4 (2013)
První díly byly poměrně vtipné, ale toto byla ubohost! Žádné vtipy, žádný děj, jen prostě hodina a půl trapnosti o ničem.
Liberace! (2013) (TV film)
Čekal jsem poměrně nudný životopisný film, ale nakonec to bylo poměrně vtipné a smutné zároveň - rozhodně jsem se nenudil. Matt Damon jako "zajíček" Michaela Douglase byl prostě kouzelný....
Machete zabíjí (2013)
První film by kravina, ale velice vtipná. Toto byla kravina a vtipné to nebylo.
Machři 2 (2013)
Asi mi zamrzla puberta, ale mně se film líbil. Je to kravina, laciné fóry hodné dospívajících, ale film pobaví, i když hodně lacino. Scéna s automatem na zmrzlinu je prostě super, i když jde o velmi, velmi nízkou zábavu. Ale úkolem filmů přece není jen vzdělávat....
Metro (2013)
Poměrně dlouhá napínavá podívaná s trochou romantiky. Logiku v chování hrdinů nehledejte, stejně zapomeňte na fyzikální zákony. Ale když se chcete jen podívat na zajímavý film s neokoukanými záběry, úkol tento snímek plní. Vtipný komentář viz uživatel verbal