Recenze (602)
Hlava-22 (1970)
vskutku komediální, tragické i paradoxní, avšak oproti knižní předloze slabé ♣
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
kupodivu nadprůměrný scénář, až na drobné výjimky i nadprůměrné efekty a celkově návrat k nejlepším kořenům ♣
Národní klenoty (2012) (seriál)
důstojné, nevtíravé, podrobné a velmi povedené ♣
Naprostí cizinci (2016)
zajímavé, nabité, temperamentní a ve všech směrech vcelku povedené ♣
Ukradené Vánoce (1993)
podmanivé, kouzelné, velmi poutavé ♣
Válečná generace (2013) (seriál)
exkluzivní jiný úhel pohledu, lidské, fanatické a výborně natočené ♣
První den zbytku tvýho života (2008)
s hlubokou myšlenkou, ale jinak vcelku o ničem ♣
Kriminálka Anděl (2008) (seriál)
až na drobné výtky poměrně slušné, alespoň na české poměry ♣
Boj o těžkou vodu (2015) (seriál)
velmi dobře napínavé, zidealizované a přesto věrohodné a velmi poutavé ♣
Nezlomný (2014)
docela dobře natočené s neskutečně silným a neuvěřitelným příběhem ♣