Poslední recenze (3)
Želvy Ninja (2014)
Krásná nostalgie hodně podobne jak první film želv. Jen ten trhac spis připomínal Transformera :)
Zákon gangu (2008) (seriál)
Jezdím na motorce a i jsem v klubu. Proto je tenhle seriál pro mě jako bible. Super seriál do 5 serie neztrácí tempo a furt něčím překvapuje. Těším se na 6 serii… Live to ride, Ride to die..
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Přes hodně negativních recenzí na hobbita, jsem se rozhodl mu dát šanci a udělal jsem moc dobře. Hobbit mě vůbec nezklamal spíš překvapil nečekal jsem že P.J. dokáže znova oživit krásnou atmosféru středozemně ,ale povedlo se mu to. Hobbit mě moc mile překvapil, vřele doporučuji.