Recenze (8)
Řím (2005) (seriál)
Škoda, že se takové seriály netočily v době, kdy jsem chodila do školy, určitě bych pak měla k dějepisu o něco kladnější vztah (a možná nosila domů i lepší známky) :-)
Pozvánka k tanci (2007)
U koní se pohybuju asi patnáct let, takže mě filmy s koňskou tématikou přitahují asi víc, než jiné. Tenhle mě zaujal tím, že to není o sportovních výkonech, ale o partnerství s těmihle velkými zvířaty s křehkou duší. Nicméně konec mě tak nějak zklamal - stále jsem čekala na nějakou definitivní tečku za celým příběhem, takové to poselství na konec - a ono nic.
Kouzlo měsíčního svitu (2014)
Nic originálního, nic překvapivého, poněkud sentimentální - nicméně film na podvečerní rande v kině jako dělaný:-)
Bídníci (2012)
Nebylo to nejhorší, ale jako muzikál mi to prostě nesedlo:-( Ono to možná bude tím, že muzikály obecně nemám v oblibě...
Babí léto (2001)
Skvělá tečka za Brodského kariérou.
Méďa (2012)
Těžko říct,jestli to bylo tím litrem burčáku, co jsem vypila, ale tenhle film mě naprosto skvěle pobavil...
Sabrina (1954)
Naivní a předvídatelný příběh, ale Audrey se žádná nevyrovná!!!
Oddělen (2011)
Skvělé téma, skvělý Adrien Brody, skvělé animace, skvělá kamera... ale jako celek mi to prostě tak nějak nesedlo:-( Asi tomu budu muset dát ještě jedu šanci...