Recenze (13)
Anthropoid (2016)
Nemôžem si pomôcť, Atentát z roku 1964 v československej produkcii sa mi páčil viac. Murphy sa snažil, ale stále som v ňom videl Peaky Blindera.
Vojtěch (2015)
Úplne nevyťažený potenciál, pre mňa zbytočná línia s Lacom. Dobrý nápad, ale scenár kríval na obe nohy.
Učitelka (2016)
Je to tak 3.5 hviezdičky. Ale naozaj nerozumiem na čom sa ľudia v kine smiali. Mozno gogoľovské sami-sebe-sa-smejete.
Most špiónů (2015)
Vlastne neviem za čo, lebo to bolo patetické.
Marťan (2015)
Hviezdicka za Kate Mara, ale inak som spravil chybu, že som film pozeral hneď po knihe. Pekné, ale osekané.
Vyšší moc (2014)
Podľa popisu to mohlo byť dobré, ale práve to, čo sa z toho dalo vyťažiť bolo potlačené na minimum. Veľa problémov bolo naznačených, formálne tiež zaujalo, ale potom to bolo také mdlé a nelogické. *SPOILER* A nerozumiem, prečo ona každému po hoteli rozpráva tieto veci a on potom plače na chodbe.
Mamon (2015) (seriál)
Smutná snaha o remake. Nedalo sa tomu veriť ani na chvíľu, gradovali akurát toporné dialógy s divným strihom. A vlastne to všetko dobre skončilo. *SPOILER ALERT* Ešte aj prokurátorka mala vestu?
Mulholland Drive (2001)
5*, ale musim si to pozriet este raz. It's strange calling yourself.
Rivers of Babylon (1998)
Hm, tak asi za ***. Ale rozhodne treba najprv prečítať knihu, inak je film veľmi chaotický. Dalo sa z toho určite vyťažiť viac. A Noga, zle.
Looper: Nájemný zabiják (2012)
4,5 z 5. Lepsie scifi natocene v roku 2012 som asi nevidel zatial.