Recenze (5)
Reacher - Troška (2022) (epizoda)
Pekne udelane, jednoduche ke konzumaci:)
Medvěd na koksu (2023)
Kdyby se nebali vetsi jizdy a jeli do plnejch, tak je to cista 5*. Prekvapive to nebylo natoceny jako uplny becko a bavilo.
The VelociPastor (2017)
Tri hvezdicky jen proto, ze z tohodle se dalo dostat o neco vic. Natocene jako zkratka filmu z 80. let., ten souboj dinosaura s ninjama, strih, kamera, ok docela...:)
Všechno, všude, najednou (2022)
Hvezdicka, ale nechapu za co vlastne. Mozna ta scena s analnim kolikem?
Free Guy: Hra na hrdinu (2021)
Promarnena sance. Progresivni prvky. A kolikrat jsme se opravdu zasmali nakonec…