Recenze (258)
Tohle jsme my (2016) (seriál)
Seriál, který mě svou hloubkou, jemností a laskavostí zcela pohltil.
Mortdecai: Grandiózní případ (2015)
Takový humor buď milujete nebo jím pohrdáte. Já se nemůžu dočkat dvojky.
Scrubs: Doktůrci (2001) (seriál)
Seriál, jehož každá epizoda mě nejmíň třikrát široce rozesměje.Jsem zamilovaná...
Futurama (1999) (seriál)
Parádně ztřeštěný humor, na který ani "Simpsni" nedosahují. Má oblíbená postava: Zap Brannigan!
Třetí hvězda (2010)
Citlivý příběh o umírání a síle přátelství. Takovému přirozenému vyvrcholení příběhu musím vzdát hold. Herecký výkon B.C. velice realistický. Dějově podobné filmu Hasta la vista! U obou filmů jsem si šáhla do svědomí a pobryndala dioptrické brýle.
Když v tom jedou ženy (2014) (seriál)
Takovéhle dokumenty podpořím vždycky. Obdivuju ženy, co se svými závislostmi vyšly před televizní obrazovky.
Revival (2013)
Dějově velice podobné filmu Still Crazy, ale co. Bolek Polívka spolu s Mirkem Krobotem, to je dvojice, která uspěje na kterémkoliv poli, i tom hudebním! Citlivě podané vtipné dialogy na své mládí/stáří, nenásilné a nevtíravé. Je jich jako šafránu, ale kvalita zaručena. Nejslabším článkem je tam Richard Genzer, který i přesto, že se snaží zavtipkovat, nějak mu to ne a ne jít. Naopak Zuzce Bydžovské měli připsat trochu víc. Stejně je to ale jedna z mála novodobých komedií, na který se budu vézt ještě hodně dlouho.
Pouť (2010)
Jeden z nejsilnějších filmových zážitků. Dojemný snímek zachycující příběhy čtyř lidí, kteří opisují své životy na Svatojakubské cestě bez pomocí slov. Miluju takováto zpracování, kdy se nemusí divákům vysvětlovat příběh od samotného A do konečného Z. Všichni máme svůj mozek a svou představivost. A všichni máme své příběhy, které jsou více či méně podobné. Není potřeba nic vysvětlovat, ni komentovat.
Hrdinové a zbabělci (2007)
Agitka neagitka, aspoň se RR snaží něco dělat s celosvětovým děním! Takovéhle scénáře by se měli hodnotit zlatem. Otázka je, kolik z nás zvedne své zadky a začne přinejmenšim olizovat obálky.
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Na mě by platilo o něco méně akce a víc vtipných dialogů, ale i tak si "hobit dvojka" zaslouží plný metál. Grafici měly co dělat.