Poslední recenze (804)
Domestik (2018)
Většinu stopáže dost nevýrazné, ale nakonci tak silné, že zpětně přemýšlím o plném hodnocení. Vážně silná sebedestrukce.
Tokio ghoul (2014) (seriál)
První série mě nedokázala přímo zaháčkovat, ale byla fajn a byl jsem připravený tomu věnovat víc času. Ale sotva v polovině druhé mi bylo naprosto jedno, co se děje a proč někdo dělá to co dělá. Možná to někdy zkusím znovu, ale teď jsem se u toho nakonec fakt jen nudil.
MINDHUNTER: Lovci myšlenek (2017) (seriál)
Na konci druhé série tomu trochu dochází dech a působí to dost neukončeně, ale i tak je to silná sonda do duše sériových vrahů, která mě dokázala strhnout.